Hiburan

Ketika Live Bacaan Doa Dan Yassin, Datin Eina Azman Berkongsi Keadaan Terkini Suami Beliau.

PETALING JAYA: Pelakon terkenal, Datin Paduka Eina Azman memaklumkan suami tercintanya, Datuk Kaiser Gurmeet Abdullah mengalami penurunan oksgien sehingga terpaksa menggunakan b.antuan pernafasan a.kibat ja.ngkitan vi.rus C0vid 19.

Sehubungan itu, dia memohon warganet untuk menitipkan doa buat suaminya yang masih berada di h.ospital agar diberikan kesembuhan seperti sedia kala.

“Saya mohon semua mendoakan kes.ihatan dan kesejahteraan suami, Kaiser Gurmeet Abdullah kembali seperti sedia kala. Doakan suami saya yang kini berada di h.ospital agar kuat untuk mela.wan v.irus C0vid 19.

“Sebab oksigen sumai saya semakin menurun hingga perlu memakai b.antuan oksgien,” kongsinya di Instagram.

Dalam pada itu, dia turut meniupkan semangat buat suaminya agar kekal kuat untuk mel.awan penyakit tersebut.

“Sayang, saya tahu awak kuat. Awak perlu cepat sihat. Saya sayang awak, kami tunggu di rumah,” katanya.

Sebelum ini, Eina memaklumkan dia, suami serta dua orang pembantu rumahnya disahkan positif C0vid 19. Dia juga meluahkan kesedihan kerana diberi ujian Allah disaat ulang tahun perkahwinannya, namun dia reda dengan ketentuan Ilahi.

Sementara itu Eina menerusi Instastory terbaru meminta tips daripada bekas pesakit CVDI9 tahap empat mengenai cara untuk meningkatkan paras 0ksigen dalam badan. Dalam masa sama Eina turut berterima kasih kepada mereka yang sudi berkongsi tips tersebut.

Datin Eina Beritahu Keadaan Terkini Semasa Live Bacaan Doa.

Nasihat ustaz Haslin pada datin.

“Bila dah kena cuitt ni kita keluar atau pun tak keluar tuu saja kerana c0vid ni ta kenal sapa, hanya berdoa itu yang mengatasi segalanya, ingat senang nak baca Yasin tengah malam, bila berlaku begini kita semua boleh buat kebaikan”.

“Doa isteri lagi cepat makbul dari suami,tabahkan hati dan Allah bagi akal pada kita jadi kita buat solat hajat dan berdoa padaNya. Orang perempuan mudah bangun awal dan minta doa, aku sayang suami aku Engkau Maha Berkuasa, suami aku bertarvng nywa skg, sembuhkan suami aku” .

“Saya tak pernah buat program macam ni cuma saya ni penceramah bebas saja. Saya pernah sebelum ini bersama Shuib dan apa saya cakap pada Shuib dan Jep Sepahtu kalau berlawak cakap elok elok dan mereka faham, anggaplah saya mcm abang mereka”, katanya lagi.

Moga Datin bertenang kerana tidak anak anak tengok kita pun jadi s.usah..biar anak anak pun tenang tengok kita,moga datin tabah”.

Kata kata terakhir dari Datin.

“Saya tiada kata nak ucapkan..saya tak mampu nak balas sangat hargai…moga Allah angkat doa dan suami saya cpt sembuh”, kata datin.

Dalam pada itu, Eina juga berharap suaminya akan kembali sihat dan pulang ke rumah mereka.

Kredit : Beta/YT

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *