Hiburan

“Saya, Mama Miliki Pandɑngan Berbezɑ” –Cik B Menjawab Luɑhan Orang Ramai Mengenainya Ibunya

PETALING JAYA – Sejak akhir-akhir ini, nama usahawan sens4si, Datuk Seri Vida atau lebih dikenali sebagai Vida hang4t menjadi bualan netizen dalam media sosial.

Semuanya g4ra-gara nasihatnya agar rakyat negara ini jangan m4las untuk berusaha dan tidak terlalu berg4ntung harap dengan b4ntuan yang diberikan.

Ekoran kenyataan tersebut, anak sulungnya yang juga penyanyi dan usahawan, Cik B turut terkena temp1as dalam media sosial.

Namun, temp1as yang diterimanya bukanlah kec4man tetapi lu4han kekecew4an segelintir rakyat Malaysia mengenai kenyataan yang dikeluarkan oleh ibunya.

Hasil tinjauan dalam komen Instagramnya, Cik B atau nama sebenarnya Nur Edlynn Zamileen Muhammad Amin, 16, memberitahu dia dan ibunya merupakan dua individu yang memiliki pandangan berbeza.

Penjelasan tersebut ditulisnya selepas seorang pengikut berharap Cik B memahami mengapa net1zen mengkr1t1k ibunya.

PENJELASAN Cik B mengenai lu4han kekecew4an ramai terhadap ibunya.

“Kehadapan Cik B, saya harap awak lebih faham mengapa ramai yang mengkr1t1k ibu awak mengenai 1su minta b4ntuan. Kecew4,” tulis netizen berkenaan.

Balasnya, walaupun mereka berdua memiliki pendapat berbeza, dia tetap menganggap ibunya sebagai seorang yang mengagumkan.

“Saya harap orang ramai faham bahawa saya dan ibu merupakan dua orang yang berbeza.

“Dia layak untuk memberi pendapat namun tidak bermakna kami memiliki pandangan yang sama.

Mama seorang individu yang hebat dan saya tetap mengh0rmatinya,” balasnya.

Sebelum ini, Kosmo! turut melap0rkan Cik B turut tidak ketinggalan melakukan kerja amal apabila tampil menghulurkan b4ntuan kepada golongan terjej4s pendapatan gara-gara Per1ntah Kawalan Pergerakan 3.0 (PKP 3.0) di sekitar Ipoh, Perak. – K! ONLINE

sumber kosmo & media98times.com

Sumber : Kosmo & media98times.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *