Kisah Masyarakat

Dit!nggalkan Kekasih Dgn Alasan ‘U Deserve Better’, [Vide0] Lelaki B4kar Hadiah Kenangan

Setiap pasangan yang bercinta sudah pastinya mengimpikan untuk mendirikan rumah tangga bersama. Bagaimanapun, pasangan kekasih perlu reda dan akur dengan aturan Tuhan seandainya perhvbungan tersebut ‘terk4ndas’ di tengah jalan.

Seperti sebuah video dari pengguna TikTok yang dikenali sebagai Fariz Sukri tabah berdepan ujian perpisahan bersama kekasihnya. Difahamkan, mereka terp4ksa berpisah disebabkan sudah tidak sefahaman.

Video pendek yang dimuat naik melalui laman TikTok ini telah mendapat perhatian ramai pengguna sehingga 102 ribu tontonan dan 10 ribu tanda suka. Pengguna TikT0k ini juga berkongsi beberapa keratan perbualan mesej bersama bekas kekasihnya yang menginginkan perpis4han. Malah, dalam perbualan mesej tersebut juga bekas kekasihnya itu menyuruh pemuda ini untuk mencari perempuan lain untuk dijadikan bakal isterinya kelak.

VIDEO:

Untuk melupakan kisah silam dan kenangan bersama bekas kekasihnya itu, pemuda ini bert!ndak memb4kar semua barangan pemberian bekas kekasih dan cuba menguatkan dirinya. Tind4kan tersebut adalah untuk melupakan segala kenangan manis bersama bekas kekasih.

Malah, dalam video tersebut juga memaparkan Fariz tersenyum sambil menuangkan minyak dan memb4kar kotak pemberian bekas kekasihnya sebagai tanda ‘move-on’.

Pen4t mempertahankan

Sementara itu, meninjau di ruangan komen terdapat beberapa pengguna TikTok yang lain berkongsi pengalaman berdepan dengan situasi perpisahan dengan kekasih masing-masing.

Bila lelaki dah move-on

Ramai pengguna TikT0k tidak ketinggalan untuk memberi kata-kata semangat buat pemuda ini. Bak kata pepatah, bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Sumber: Fariz Sukri / Ohbulan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *