Tempatan

“Raya Tahun Ni Rumah Mak Tak Dapat, Rumah Mertua Pun Tak Dapat.” K0nstabel Mavt Tertemb4k

Berita tentang kej4dian seorang angg0ta p0lis berpangkat k0nstabel meningg4l dun1a dipercayai kerana tertemb4k oleh rakan sendri di rumah sewa semalam benar-benar mengej0tkan.

M4ngsa, Norhalim Tumiran, 25, baru bertugas di Unit Ronda Bermotorsikal (URB) Jabatan Penceg4han Jen4yah dan Kesel4matan Komuniti (JPJKK) Ibu Pejabat P0lis Daerah Sibu kurang dari sebulan sebelum kej4dian yang mer4gut ny4wanya itu.

Lu4han ter4khir di status FB

M4ngsa yang ber4sal dari Pahang telah meningg4lkan seorag isteri dan seorang anak kecil berusia lebih setahun.

Apa yang menyentvh h4ti adalah status ter4khirnya di Facebook apabila memaklumkan tahun ini tidak dapat beraya bersama keluarga, baik di rumah keluarga  sendiri mahupun keluarga mertua kerana tugas.

Baru sambut anniversary

M4ngsa yang sudah dua tahun mendirikan rumah tangga juga baru sahaja menyambut hari ulang tahun perk4hwinan pada pertengahan April lalu.

Rupanya dua2 tempat tak dapat ber4ya

Melihat dari status ter4khir m4ngsa, ramai warg4net mulai memenuhi ruangan komen dengan mengucapkan takzi4h kepada seluruh ahli keluarga angg0ta p0lis berpangkat k0stabel itu.

Masing-masing melu4hkan rasa sedih apabila mengen4ngkan pem3rgiannya yang jauh dari keluarga dan dihujung Ramadan ini. Mereka juga sempat mem4njatkan doa berharap agar r0h allahy4rham ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

Salam takzi4h buat isteri & keluarga

Macam ada m4kna p0sting ni

Rupanya allahy4rham beraya disana

Sumber: Nor Halim

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber :  https://www.motifviral.dnqj.my/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *