“Seolah Otak Letak Di Lutut” Pembaca Berita Sound Isu K0mpaun Buat Ramai Puas Hati

Berikutan daripada kes yang tul4r tentang isu peniaga burger dari Kelantan, Wan Mohd Faisal itu yang telah dikomp4un sebanyak RM50,000 kerana membuka kedai melebihi dari jam 10 malam menyebabkan netizen berasa kes4l dan kec3wa.

Bukan setakat itu sahaja, semalam mulai tul4r apabila isu itu telah memasuki ruangan berita awani dan gelagat pembaca berita Luqman Hariz seolah – olah beng4ng dengan apa yang terjadi.

Memetik kata-kata Luqman di dalam berita,

Sekarang ini ramai yang hidup secara ala kadar. Ketika ot4k yang letaknya di atas, tapi ada yang bertindak seolah ot4k di lutvt.
“Mengenakan komp4un RM50,000 pada penjaja kecil yang hanya berniaga di kawasan kampung sendiri, usaha itu dibuat kerana ada yang menanggvng sehingga 11 sekeluarga,” 

Video yang dimuat naik oleh seorang pengguna di laman twitter telah meraih bnyak retweets dan tanda suka kerana ramai netizen yg berpu4s h4ti dgn ungkapan dari Luqman itu.

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang bersetuju dgn cara Luqman menyampaikan berita tersebut dimana dianggap sebagai tidak berl4pik dan terus jujur.

Teks by Staff KL Metro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!KL Metro

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami

Sumber: Twitter zulhelmikhari by KL Metro

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak Kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Klik sini Untuk Claim Free Shipping Shopee https://shp.ee/d5pvxcf

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*