Kisah Masyarakat

Seramm. Dva Gadls Rakam Depan Cermln Dengan Nlat Svka Svka Dalam Tandas, Sekall Ada Bnda Laln Pndang

Baru-baru ini seorang lelaki ada memuat naik satu video di akaun Tik.Tok miliknya yang dirakam di sebuah tandas awam. Video disediakan di akhir.

Lelaki tersebut mendapati bahawa terdapat satu kelibat e.ntiti m.isteri yang sukar untuk dijelaskan di s.alah satu tandas tersebut.

Akaun h4yabusatiktok menjelaskan bahawa video tersebut adalah milik rakan kekasihnya. Dalam video tersebut, dua gadis bertudung dilihat sedang merakam saja-saja sambil melihat cermin yang terdapat di tandas berkenaan.

Secara tidak sengaja, ketika kamera telefon mereka diarahkan ke salah satu tandas di situ, tiba-tiba m.uncul s.osok kanak-kanak kecil berambut panjang yang seakan meng.intip mereka melalui pintu tandas tersebut.

E.ntiti tersebut dilihat seakan memerhatikan kedua-dua gadis tersebut, bahkan sempat melihat ke arah kamera berkenaan.

Perkara yang bikin s.eram adalah, wajahnya yang kelihatan p.ucat, bahkan ada yang menyatakan bahawa wajah s.osok itu sudah h.ancur.

“Tadi saya telah hantar story ini kepada rakan saya. Dan dia mengatakan bahawa itu bukan rakannya. Jadi apa itu,” tulisnya sambil bertanyakan kepada warganet yang melihat video tersebut.

Dia juga turut memuat naik perbualan diantara kekasihnya dan rakannya yang mengalami kejadian itu. Menurut gadis itu, dia tidak menyedari bahawa s.osok itu ada di bilik tandas tersebut ketika mereka berada di sana.

Video tersebut telah menjadi tular di media sosial. Sehingga kini ianya hampir mendapat tontonan sebanyak s.ejuta kali.

 

Kredit : SK

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *