Tempatan

Trafik Sesak Sejak Pagi Kerana SJR Diperketat,Rupa Rupa Ini Sebab Nya..Tak sangka!!

Hari ini sejak pagi membawa ke petang kita dapat lihat kesesakan trafik berlaku di lebuh raya keluar masuk Plaza Tol Sungai Besi.

Kesesakan ini dikatakan berpunca dari Sekatan Jalan Raya (SJR) Perintah Kawalan Pergerakan yang dilakukan pihak berkuasa bagi memastikan semua pengguna tidak melanggar aktiviti merentas negeri.

Tiada pertambahan kenderaan dan jumlahnya pada kadar biasa, tetapi kerana SJR diperketatkan, maka berlaku kesesakan dari awal pagi tadi hingga kini.

Sesak terutama di Plaza Tol Sungai Besi, Bentong dan Gombak. – Kata Jurucakap Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM) kepada Harian Metro.

Sebelum ini tersebar beberapa rungutan dari pengguna jalan raya yang mempertikaikan anggota polis yang dilihat hanya goyang kaki di bawah khemah tanpa menahan kenderaan.

Jawabnya, Ketua Polis Negara, Tan Sri Abdul Hamid Bador telah mengarahkan anak buahnya untuk mengetatkan SJR di seluruh negara bagi memastikan tidak wujud kluster rentas negeri.

Kredit: Harian Metro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *