Kan Dah Kant0i, Nlat Nak Jadi Wrtawan Buat Llve. Sekali Abang P0lis Traflk Nampak

Kebelakangan ini, negara bukan saja dia.ncam penularan w.abak C0vid 19, malah memb.urukkan keadaan apabila w.abak berita p.alsu semakin s.ukar dikawal hingga menc.etuskan huru-hara dalam kalangan rakyat.

Keg.iatan dengan n.iat suka-suka atau j.ahat ini jelas mend.edahkan masyarakat kepada rasa t.akut termasuk menc.etuskan suasana p.anik dan rasa tidak s.elamat.

T.abiat menyebar berita terawal atau bre.aking news synd.rome oleh wartawan tidak bert.auliah di platform media sosial seperti Facebook, Twitter, WhatsApp dan Telegram sangat memb.imbangkan.

M.aklumat yang disebarkan g.olongan terb.abit dira.gui kesa.hihan, berikutan maj.oritinya hanya cenderung berm.otifkan keseronokan dan inginkan perh.atian.

Tetapi lain pula yang berlaku pada seorang individu ini. Menerusi perkongsian di facebook, dilihat individu ini pada awalnya ingin merakam satu k.ejadian dan pada waktu itu dilihat beberapa anggota polis trafik tengah mengawal keadaan.

Parking Tepi Dulu Sebelah Kiri

 

Dengan lebih 200 kongsian telah dibuat, rata rata netizen memberikan pelbagai komen terhadap rakaman tersebut.

Reaksi Orang Ramai

Sepatutnya alang2 dah kena s.aman rakam la sampai habis.. Nanti kami netizen ramai2 tolong bayar s.aman.. Yg penting kami terhibur tengok video.

Jadikan peng.ajaran,terbaik abam polis menjalankan tangg.ungjawab yg sepatutnya.

Syabas inspector sab..kes.alahan dia…dia pemandu dan dia yang rakam. Cepat sngat cerita ni habis.

Eloklah tu jadi ingatan dan kenangan daripada b.ahaya n.yawa diri dan orang lain.

ArtikelByOM

Apa kata anda? Kongsikan bersama kami.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Be the first to comment on "Kan Dah Kant0i, Nlat Nak Jadi Wrtawan Buat Llve. Sekali Abang P0lis Traflk Nampak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*