Tempatan

Gadis SheIl men4ngls ditlpu pel4nggan sebanyak RM360

Mal4ng nasib seorang kakit4ngan stesen minyak diperd4ya seorang pelnggan lelaki yang tidak bertanggvngjawab menyebab mngsa mengal4mi kervgian ratusan ringgit.

Menurut mngsa yang dikenali sebagai Suyyaya berkata, pada hari kejadian seorang lelaki berusia lingkvngan 40-an ke atas datang ke kaunter memaklumkan dia mahu membuat isian penuh namun memberi wang pendahuluan sebanyak RM50.

“..pakcik datang dengan Hilux, bagi RM50 lepas tu minta isi penuh. Tengok muka pula boleh dipercayai, ingatkan dia isi kurang dari RM100. Lepas tu dia l4ri macam tu je,” kata Suyyaya dalam video perkongsiannya di TikT0k.

Perbuatan lelaki itu membuatkan mngsa terkil4n dan kini terpksa menanggvng kervgian tersebut menggunakan wang gajinya sendiri.

Turut menimbulkan persoalan, tong apa yang digunakan oleh lelaki itu sehingga membuat pengisian minyak yang mencecah k0s RM360.

“Woii gaji aku!! RM1-RM2 tu tak kisah, ini beratus-ratus. Kau pakai tong ape weh untuk isi minyk banyak tu? …dia isi.. Ya Allah.. banyaknya. (Saya) dengan muka bangganya tunggu untuk dibayar,” katanya.

Di media sosi4l, netlzen bersimp4ti dengan apa yang dilalui mngsa. Netlzen juga menasihatkan mngsa untuk membuat lap0ran p0lis dan menyertakan video dari rakaman kamera litar tertutup premisnya untuk dijadikan sebagai bukti.

Sumber: Niaga Kini Via thereporter

Apa kata anda? Kongsikan bersama kami.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *