Dating berdua dengan ‘madu’, ramai puji keikhlasan wanita kongsi suami

Sebut sahaja perkataan ‘poligami’ pasti ramai isteri seperti ‘cacing kepanasan’ dan ada yang mula tidak keruan mendengarnya. Bahkan, ramai yang berpendapat sanggup hidup bersendirian daripada hidup berkongsi kasih suami dengan wanita lain.

Bagaimanapun, bukan semua wanita beranggapan sebegitu malah segelintir mereka dapat menyesuaikan diri dengan kehidupan bermadu seperti yang dikongsi oleh seorang wanita ini.

Biar bermadu janji bahagia

Menggunakan akaun bernama @siigitom, wanita tersebut tidak segan berkongsi video mendedahkan kehidupannya sebagai seorang isteri kedua menerusi aplikasi TikTok miliknya.

‘Dating’ bersama madu

Dalam satu video yang dikongsi, dia dilihat cukup bahagia apabila dapat meluangkan masa berdua bersama kakak madunya, iaitu isteri pertama. Malah, kedua-duanya kelihatan begitu rapat sehingga disangkakan seperti adik beradik sewaktu bergambar bersama.

Hati baik dan bersih, kongsi suami pun okay

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa gembira melihat perkongsian wanita tersebut. Dalam pada itu, mereka turut memuji wanita terbabit serta kakak madunya atas keikhlasan berkongsi kasih suami. Memang tidak dinafikan lagi, bukan mudah tau hidup berkongsi suami ini.

Muka seiras, sedap mata memandang

Semoga kekal hingga syurga

Macam adik beradik, ‘sweet’ sangat

Selain itu, apabila melihat barang kemas yang dipakai oleh kedua-dua wanita berkenaan netizen beranggapan bahawa ternyata suaminya memang berkemampuan untuk berpoligami.

Baguslah begitu, bahagiakan kedua-dua isteri sama rata dan adil! Semoga jodoh mereka kekal hingga ke syurga.

Sumber: TikTok @siigitom

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Dating berdua dengan ‘madu’, ramai puji keikhlasan wanita kongsi suami"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*