Hiburan Tempatan Viral

(Video) “Aduhai ingatkan dah berubah”- Vide0 Ikram Dinzly Terbaru

Aduhai ingatkan dah berubah, rupa-rupanya ada lagi Iqram Dinzly buat hal. Terbaru di Twitter,tular satu video yang memaparkan pelakon lelaki ini memon.dan.

Dengan mengenakan baju wanita berwarna hitam, Iqram dilihat bercakap mengenai rambut, kulit dan beberapa hal lain. Dia juga dilihat membahasakan dirinya sebagai ‘sis bro’.

Siap nak berenang pakai bikini katanya. Di ruangan komen, kebanyakannya tertanya-tanya adakah Iqram sa.kit?

Namun ada juga yang mengatakan dia sengaja berperangai begitu untuk content di media sosial.

Ada juga yang mendakwa mereka ada berjumpa Iqram secara berdepan tapi elok sahaja seperti orang normal.

Dalam masa yang sama ramai yang terhibur dengan gelagatnya.Diharap Iqram hanya berjenakalah ya. Kalau tak, nampaknya kena minta tolong berubat dengan yang pakar.

Pernah dilanda kontr0versi sebelum ini

Video Iqram Dinzly Jadi Miss Malaysia, Nampak Anu Masa Catwalk di Bigo Live

Selalunya ada saja kisah kontr0versi melibatkan Iqram Dinzly dan banyak kali dikec4m susulan tindakannya seolah mempersendakan agama.

Nampaknya, nama pelakon itu sekali lagi menjadi bualan ramai apabila muncul di Bigo Live.

Tampil dengan pakaian bercorak polka dot berwarna hitam putih, video tersebut memaparkan Iqram berjalan seperti model di atas pentas peragaan. Namun apa yang menjadi kecoh apabila seolah ternampak bahagian ke m4 luan nya pula

Rata-rata penonton terkejut dan mengatakan mereka nampak b4 hagian a nu nya. Bagaimanapun, Iqram mengatakan dia tidak sengaja dan seolah cuba menafikannya.

“Tak nampak, tak nampak, tak nampak, sikit je, sumpah tak sengaja,” katanya sambil ketawa.

Tahun lalu, Iqram pernah mencetuskan kontr0versi apabila menggelarkan Nabi Muhammad SAW sebagai Che Mat.

Bagaimanapun, Iqram memohon maaf kepada semua dan mengakui dirinya juga manusia tidak sempurna kerana terlepas cakap.

Ada saja k0ntroversi cuba ditimbulkan oleh Iqram, atau mungkin mahu meraih perhatian netizen? Apa pun diharap keadaan Iqram baik-baik sahaja.

Apa pun.beliau memang seorang yang sangat kacak dulu

Luahan Iqram Dinzly di Instagram

Apa apa pun #fitnah badai yang melanda , Putera Raja Dinzly yang seorang ini tetap kacak bergaya. Tengoklah sendiri Ayahanda & Bonda nya sejenis kacak & lawa walaupun dimamah usia .

Walaupun rata rata persepsi membuta tuli kepada Putera Raja ini , tetap juga maseh berlagak aksi seni disana sini menembusi dimensi .

Dari menjadi seorang anak yang pendiam & penyegan , sehinggalah berdikari membawa diri meninggalkan #Ipoh seorang diri merantau untuk menjejaki kehidupan misteri dikota metropolitan , alkononnya nak jadi celebrity boy band .

Oleh kerana kedegilan dan sekiranya nakkan sesuatu itu , sebaik mungkin mencari jalan untok mencapai apa yang nak diimpikan .

Tapi ianya tak dapat diteruskan kerana tidak dapat restu izin sepenuhnya dari Mama Papa nya yang risau dengan kehidupan perantauan & sememangnya tidak pernah dilepaskan sejak kelahiran dari pandangan .

Ditarik balik pulang ke ganggang

Pemberontakan diri semakin menebal untok keluar dari kawalan . Dengan kesantunan diri & berpeluang mengenal insan insan yang berhati mulia, memdorong untuk sambung pembelajaran . Akhirnya bermula perjalanan menimba ilmu di Uitm Shah Alam dalam jurusan Pengurusan Seni .

Jujur katakan ianya sebuah ekspedisi yang diluar kebiasan diri . Namun akur untuk pengalaman diri & berdikari walaupun banyak perkara yg tidak mengerti .Dipersimpangan menggali ilmu seni, terselit juga kenalan kenalan baru yg luar dari kawasan sehingga kebanyakannya sudah menjadi Celebrity terkenal & ternama meniti .

Secara tidak langsung terjerumus dlm dunia yg mendalami lebih erti seni . Sehinggalah #matinyacelebritysepi dan mengalami #Deepresseni yg gila disudut persepsi membuta tuli iaitu fenomena #DRPrinxchiqyDinzly dimana sblm itu Berlangkah Jawi memasuki dimensi institusi perniagaan dgn gelaran #DRChiqqyDinzly .

Melangkau masa dimensi demi dimensi akhirnya jelmaan #IQDinzly tercipta bagi melangkah ke dimensi yang lebih luas erti seni .Maka terlahirlah #PAPAIQDinzly the Raper in Melody bagi cuit hati .

OH bukan itu sahaja , darjat diangkat tinggi menjadi Pengarah, Pelakon, Penraper, Penda dah dalam Pendakwah , Penasihat, Penglipur lara.

 

Sumber: apaceritatv, Twitter

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *