Dikec4m R4kam Pemergian Sahabat Untuk ‘Content’, Ini Respon Sayu Hafiz Mahamad..

Sekitar pagi semalam, influencer dan usahawan terkenal Hafiz Mahamad telah maklumkan bahawa kawan baiknya Loh telah menghembvskan nafas terakhir. Sebelum ini, kisahnya pernah tular gara-gara membantu sahabatnya itu yang disahkan mengh1dap str0k termasuklah membi4yai k0s r4watan.

Hafiz malah sempat mer4kam dan berk0ngsi kepada pengikutnya tentang detik-detik ‘perjalanan terakhir’ serta proses pengebvmian Allahy4rham sahabatnya Loh.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hafiz Mahamad (@hafizmahamad)

Rakam member m4ti macam video vacation

Niat murninya dalam berkongsi perjalanan penuh dvka itu nyata memberi sedikit ketidaks3lesaan dalam kalangan warg4net apabila ada yang beranggapan t1ndakan mer4kam jen4zah ketika proses pengebvmian dilihat kurang s0pan.

Tindakan tersebut dilihat kvrang w4jar kerana allahy4rham masih mempunyai keluarga dan setiap rak4man video dibuat seakan untuk content yang akan dimasukkan ke media sosial.

Intro siap ada catwalk

Sehubungan dengan itu, ramai yang bersetuju dengan pendapat tersebut kerana merasakan apa yang dilakukan usahawan itu tidak tep4t pada waktunya kerana pem3rgian orang tersayang adalah sesuatu yang sangat menyed1hkan kepada ahli keluarga.

Ada juga daripada mereka mempertik4ikan tindakannya mer4kam momen s0lat jen4zah dan juga ketika jen4zah dimasukkan ke dalam l1ang l4had.

Dikecam Rakam Pemergian Sahabat Untuk 'Content', Ini Respon Sayu Influencer.. 3

Dikecam Rakam Pemergian Sahabat Untuk 'Content', Ini Respon Sayu Influencer.. 4

Ingat ni lakonan ke apa

Benda ni jadi sebab hidup untuk media sosial

Niat hati saya Allah saja yang tahu…terima semuanya sebab tak mampu nak kawal hati kamu

Gara-gara semua d4kwaan itu, baru-baru ini Hafiz tampil dengan satu kenyataan menerusi IG Story miliknya. Dia tidak meny4lahkan setiap individu yang memberi tanggapan neg4tif tersebut kerana mungkin itu ‘çara mereka melihat’ dirinya.

Namun soal niat dan tujuan melakukan bakti terakhir buat Allahy4rham hanya urusannya dan Yang Maha Esa saja. Dalam pada itu, dia turut melvangkan masa dengan ahli keluarga sahabat baiknya itu serta sempat menyer4hkan sumbangan terkumpul daripada para pengikut semalam.

Dikecam Rakam Pemergian Sahabat Untuk 'Content', Ini Respon Sayu Influencer.. 5

Dikecam Rakam Pemergian Sahabat Untuk 'Content', Ini Respon Sayu Influencer.. 6

Dikecam Rakam Pemergian Sahabat Untuk 'Content', Ini Respon Sayu Influencer.. 7

 

Sumber: IG Story hafizmahamad, Kisah Dunia, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

 

Be the first to comment on "Dikec4m R4kam Pemergian Sahabat Untuk ‘Content’, Ini Respon Sayu Hafiz Mahamad.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*