Kisah Masyarakat Tempatan Viral

(Video) “Tangan kat mana tu”- T4kut Punya Pasal Buat Swab Test, Tangan Melilau ‘Terpegang’ Frontliner

Tahun 2020 semakin hampir ke penghujung dan bakal melabuhkan tirainya. Tetapi, penularan wabak Covid-19 masih boleh belum dihapuskan

Malah, keadaan kini menjadi semakin membimbangkan kerana kes peningkatan yang naik secara mendadak di kawasan-kawasan yang tertentu.

Disebabkan itu, ramai individu yang hadir dengan rasa tanggungjawab untuk menjalankan ujian saringan walaupun ada yang merasa takut pada mulanya.

Sama seperti video yang tular baru-baru ini di aplikasi TikTok apabila ia memaparkan rakaman lucu seorang gadis ketika menjalani ujian swab test.

Takut nak buat swab test sampai terpeg4ng benda tak sepatutnya

Menerusi rakaman video itu, gadis berkenaan dilihat berada dalam keadaan risau ketika mahu melakukan swab test tersebut.

Walaupun dia sudah beberapa kali cuba ditenangkan, namun gadis terbabit tetap merasa ketakutan sehingga tanggannya merayap dan terpeg4ng sut frontliner yang bertugas.

Merasa sangat takut kerana pertama kali buat swab test, nasib baik ada petugas perempuan yang baik dan penyabar.
Susulan daripada itu, gadis berkenaan tampil memberikan penjelasan sebenar terhadap video tular itu.

Dia kemudian memberitahu bahawa bukan mudah untuk melenyapkan perasaan gementar yang berada dalam dirinya memandangkan ini adalah pertama kali melakukan swab test.

Namun, realitinya tidaklah terlalu sakit seperti yang digambarkan oleh gadis itu. Malah, dia juga berterima kasih kepada petugas wanita tersebut kerana bersabar melayan karenahnya.

Sementara itu, tinjauan di ruangan komen mendapati video tersebut mengundang pelbagai reaksi netizen yang memberikan pendapat masing-masing.

Tonton video:




Sumber: SAYS.COM, Cinca

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *