Hiburan KRT Viral

“G1la nak buka a1b orang..”- Adik Nadia Brian d4kwa Muizz ada mas4lah ment4l?

Bagaikan retak menanti belah, begitulah situasi yang sedang dihadapi mengenai rumah tangga pelakon Nadia Brian dan suaminya, Muizz Nasruddin.

Susulan pended4han suaminya tempoh hari yang nek4d untuk menamatkan ikatan perkahwinan mereka dengan pencer4ian, laman sosial Nadia dipenuhi dengan pelbagai t0hmahan dilemp4rkan netizen.

Akibat pelbagai d4kwaan tersebut, seorang wanita yang menggunakan akaun @lydiabrian dipercayai adik Nadia tampil ke hadapan demi mempert4hankan marvah kakaknya.

Siapa2 suruh dia periksa ment4l

Menerusi beberapa posting di Instastory yang turut menyatakan nama Mr M dipercayai Muizz, Lydia mend4kwa abang iparnya itu seperti mempunyai mas4lah ment4l apabila pandai berlakon untuk meraih s1mpati daripada orang ramai. Dia turut menyifatkan t1ndakan Muizz sebagai sesuatu yang tidak n0rmal.

Datang nak ambil barang, tak bagi pulak

“Lepas dia membuka a1b isteri di media sosial, adakah awak berfikir nak bersatu kembali? Tidak! Kau k4cau habis kerja dan karier dia, habis kehidupan dia,” kongsi Lydia.

Malah, seorang netizen menghantar mesej kepada Lydia dan menyatakan bahawa kakaknya yang berusia 29 tahun itu seorang yang lembut dan tidak s0mbong.

Respek! Suami buka a1b, dia tak mel4tah

Sehubungan itu, Lydia turut menasihati netizen di ruangan postingnya supaya tidak membuka a1b orang dan melemp4rkan tvduhan tidak berasas serta tidak menjaga hal tepi kain keluarga mereka.

Malah, dia turut memb4las komen seorang individu yang menvduh kakaknya seorang perempuan yang tidak elok berikutan d4kwaan Muizz yang kelihatan sendiri isterinya berlaku cvrang.

Terdahulu, kisah pasangan yang berkahwin pada 9 November 2019 itu hangat diperkatakan sejak Oktober lalu selain dalam proses memfailkan percer4ian di mahk4mah.

 

Sumber: Instagram Lydia Brian, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *