Kisah Masyarakat Tempatan

Kec3wa Cinta Diperm4inkan Gadis 16 Tahun, Atuk Bvat Rep0rt P0lis

REMBAU – Seorang lelaki yang berusia 60 tahun melu4hkan kekec3waannya apabila cintanya diperm4inkan oleh seorang gadis berusia 16 tahun.

“Selepas 29 tahun mendvda, saya terbuka hati untuk bernik4h dengan gadis berusia 16 tahun, malah gembira apabila dia bersetuju mengahwini saya menerusi kiriman SMS menyebabkan saya sanggvp menunggunya habis belajar untuk mem1nang.

Namun kini, impian itu berkec4i kerana dia sudah ada kekasih lain dan mahu memvtuskan hubungan.”

Begitu luahan seorang lelaki warga emas, Mohd Adnan Hamid, 60, yang mend4kwa bukan saja perasaannya diperma1nkan dan ribuan ringgit wang dibelanjakannya les4p, malah lebih k3ji kekasihnya itu terg4mak mengh1na dan mem4ki h4munnya apabila dia meminta penjelasan mengenai teman lelaki baru remaja itu.

Menurutnya, dia berkenalan dengan gadis yang mesra dipanggil Ida itu, Februari lalu di sebuah kedai makan dan pada awalnya hubungan mereka tidak lebih daripada hubungan seorang datuk dan cucu.

“Dia bekerja sebagai pemantu kedai makan pada hari cuti dan sebaik mengenalinya timbul rasa kasihan dan simpati sehingga saya menawarkan diri menjadi wakil penjaga pelajar selepas dia bertukar sekolah.

“Sejak itu, kami sering berhubung melalui telefon bimbit dan bertemu. Saya minta Ida supaya berhenti kerja dan fokus terhadap pelajaran serta berjanji membantunya jika kesemp1tan wang,” katanya.

Kes1an juga dengan Atuk ini, Semoga Atuk ini t4bah dan boleh move on daripada kekec3waannya. Jangan terlalu fikirkan, ingat bunga bukan sekuntum.

 

Sumber: HMetro, Cempedak Cheese

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *