Sebelum ke jinjang pelamin, Ernie Zakri & Syamel berjaya buka kafe bersama

Foto: OMM

Pasangan selebriti yang sudah pun bergelar tunangan, Ernie Zakri dan Syamel dilihat semakin memantapkan kewangan masing-masing apabila bekerjasama membuka kafe yang menyediakan menu-menu istimewa serta kudapan ringan buat santapan pengunjung.

Buka kafe bersama

Menerusi Instagram Ernie Zakri, dia telah memuat naik gambar-gambar semasa pembukaan kafe mereka semalam yang berlangsung di lokasi kafe tersebut di Setapak.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @erniezakri

Berharap semua berjalan lancar

Dalam perkongsian yang dibuat oleh penyanyi berusia 28 tahun itu, dia mengucapkan terima kasih kepada Syamel yang juga tunangnya kerana bersama-sama melaksanakan impian mereka dengan membuka kafe yang diberi nama Se-Table Cafe.

Ernie turut membuat posting memotong reben perasmian kafe bersama seorang lagi kenalan yang membangunkan perniagaan tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @erniezakri

Tahniah Bangmel & Kak Ninie

Sehubungan dengan perkongsian itu, rata-rata peminatnya dan warganet telah mengucapkan tahniah diatas pembukaan Se-Table Cafe yang bertempat di Platinum walk, Setapak ini.

Mereka juga mendoakan agar perniagaan pasangan merpati dua sejoli tersebut berkembang maju dan hubungan mereka berkekalan hingga ke jinjang pelamin seterusnya hingga ke Jannah.

Dari pentas nyanyian terus ke bidang perniagaan

 

Semoga segala urusan dipermudahkan

Ramai dah tak sabar nak datang

 

Sumber: Ernie Zakri, OMM

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Sebelum ke jinjang pelamin, Ernie Zakri & Syamel berjaya buka kafe bersama"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*