Polis Kelantan t4han 2 anggota peras, cabvl, rakam pasangan tunang termasuk 0ral s3ks

Kedua-dua m4ngsa diarahkan untuk melakukan hvbungan s3ks 0ral di dalam kereta di sebuah kawasan kilang terbiar di Padang Tembak, Pengkalan Chepa Kota Bharu.

Polis Kelantan men4han dua anggotanya dipercayai melakukan s3ks 0ral, mencabvl serta mem4ksa sepasang kekasih melakukan hvbungan s3ks dan membuat rak4man video dalam kejadian di Pengkalan Chepa, Kota Bharu, Jumaat lalu.

Carian mengenai topik shafien-mamat | Astro Awani

Ketua Polis Kelantan, DCP Shafien Mamat, berkata kejad1an berlaku jam 10.45 malam ketika dua anggota polis sedang melakukan r0ndaan sebelum terserempak dengan pasangan kekasih berusia 20-an yang berada dalam sebuah kereta di tepi jalan.

Katanya, svspek masing-masing berusia 31 dan 35 tahun yang berpangkat lans koperal dan konstabel turut melakukan per4s ugut wang tunai lebih RM1,200 selain turut menvmbuk salah seorang m4ngsa.

“Anggota polis berkenaan dikatakan menvmbuk salah seorang m4ngsa sambil mengvgut dengan meminta wang RM1,200 supaya k3s berkenaan tidak dirvjuk ke pejabat agama.

“Selepas memperoleh wang berkenaan yang diambil di mesin juruwang automatik (ATM) berdekatan, anggota polis berkenaan juga did4kwa menyvruh pasangan kekasih itu melakukan hubungan s3ks dalam kenderaan m4ngsa sambil aktiviti itu dir4kam menggunakan telefon bimbit anggota polis.

“M4ngsa wanita berkenaan juga mend4kwa dia dip4ksa melakukan s3ks 0ral selain dicabvl oleh seorang anggota polis ketika kekasihnya mengambil wang di ATM,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kelantan, Kota Bharu, hari ini.

Shafien berkata, pihaknya menerima laporan polis yang dibuat pasangan m4ngsa itu pada Ahad lalu iaitu dua hari selepas kejadian.

Susulan itu jelasnya, kedua-dua dua anggota terbabit dit4han dan kini direm4n seminggu untuk sias4tan lanjut mengikut S3ksyen 377c, 354 dan 384 Kanun Kes3ksaan.

“Berdasarkan laporan polis yang dibuat m4ngsa, kita mengambil kira semua d4kwaan m4ngsa dan sias4tan menyelvruh akan dijalankan.

“Sekiranya benar anggota kita terbab1t dalam kegiatan jen4yah, kita akan mengambil t1ndakan sewajarnya.

 

Sumber: Mkini, BERNAMA

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Polis Kelantan t4han 2 anggota peras, cabvl, rakam pasangan tunang termasuk 0ral s3ks"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*