(Video) Tular isteri ditngkap cvrang dgn lelaki lain dibilik hotel, suami bawa anak bersama tengok kelakuan maknya

MALAYSIA: Beberapa hari lepas telah tular sebuah video memperlihatkan sepasang keka sih kntoi di dalam bilik Hotel.

Video tersebut telah mngndang pelbagai reaksi daripada wargamaya, rata-rata sepakat menghiina prngai Isteri yang langsung tidak ada perasaan maalv untuk bermadu kasih dengan jan tan lain.

Namun begitu ramai yang se dih melihat situasi tersebut apabila anak menjadi sak si perga duhan antara ibu dan ayahnya. Anak melihat sang ibu sedang bersama laki lain di sebuah bilik ho tel.

Apa yang akan berlaku pada masa depan anak tersebut.
Mengikut sumber yang kami perolehi di Media Sosial. Wanita itu merupakan staff Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN).

Video tersebut telah dirakam dibilik hotel Prescot Axe, Cheras.

Dalam rakaman tersebut mengatakan bahawa mereka (lelaki dan wanita) itu tidak berbuat apa-apa di dalam bilik tersebut.

Namun sejauh mana kebenaranya hanya mereka yang tahu. Tiada sebarang laporan akhbar sehingga ke hari ini namun perkara ini nyata menye dihkan apabila ada lagi pasangan sanggup berlaku cu rang dengan pasangan masing-masing.

Mengapa ada yang halal tetapi masih mencari yang ha ram. Keseronokkan apa yang cuba dicari oleh pasangan ke kasih ini ?

Apakah mereka ini tidak ada rasa ber sa lah dengan ke laku an mereka ? Tidakkah mereka ini memikirkan perasaan pasangan mereka ? Bahkan anak-anak mereka ?

Lelaki yang ini pun satu dah tahu bini orang mengapa digan ggu. Nak berkawan tak sa lah tetapi kalau sampai macam ni memang silap besar lah.

Jadi tidak hai ran sekiranya lelaki itu mendapat flying ki ck daripada sang suami. Begitu sang isteri kerana memang berhak mendapat !

Warga maya juga terki lan apabila sang suami sanggup membawa anak untuk melihat perangai si ibu. Apalah perasaan budak tu kan ?

Sumber: Facebook, Transformasi

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "(Video) Tular isteri ditngkap cvrang dgn lelaki lain dibilik hotel, suami bawa anak bersama tengok kelakuan maknya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*