Ajak keluar tak nak, gadis kant0ikan kekasih sibuk jogging dengan wanita lain

Sakit hati dan kec3wa kalau dapat lihat pasangan yang dipercayai berlaku cvrang dalam diam. Nak-nak lagi kalau sudah bertahun-tahun jalinkan hubungan cinta.

Itulah yang dilalui gadis ini apabila melihat kekasih hatinya sedang seronok berjalan dengan wanita lain di hadapannya.

Kekasih cvrang depan mata

Menerusi aplikasi TikTok, gadis yang mahu dikenali sebagai Rizkyayu Martasyaput telah berkongsi rakaman disaat kekasih hatinya berlaku cvrang.

Menurut rakaman tersebut, dia mengajak teman lelakinya untuk keluar bersama namun diberi alasan ingin bermain game. Mal4ng tidak berbau, ketika dia sedang berjogging di taman dia terlihat kekasihnya bersama dengan wanita lain.

@rizkyayumartasyaputri

komitmen itu bohong! 1th sia2 😭 #fypシ #sadgirl #foryoupage #foryou #fyp

♬ original sound – Arvian Dwi – Arvian Dwi

Tekad t1nggalkan

Perkara tersebut telah membuatnya kec3wa dan dia juga telah menghantar rakaman tersebut kepada teman lelakinya. Walaupun ingin menjelaskan keadaan yang sebenar tetapi dia sudah tekad untuk tinggalkan kekasih hatinya itu.

@rizkyayumartasyaputri

👮jgn prnh tingglin aku! tapi dia yg ninggalin 😭#fypシ #foryoupage #foryoupage

♬ original sound – Berlianinurul 🐣 – Berlianinurul 🐣

Menjengah ke ruangan komen, rata-ratanya sangat bersimpati akan nasib yang menimpa gadis tersebut. Malah, memintanya untuk move on dan turut mendoakan agar berjumpa dengan seseorang yang lebih baik selepas ini.

 

Sumber: Redaksi, Tiktok

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Ajak keluar tak nak, gadis kant0ikan kekasih sibuk jogging dengan wanita lain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*