“Minta maaf Pak Zain, Cik Robiah lama tak jumpa..”- Air Mata Diva AA Gugvr Semasa Disoal Tentang Ziana Zain

Hos, Azwan Ali akhirnya tidak dapat menahan seb4k lalu men1tiskan air mata apabila berbicara mengenai kisahnya bersama penyanyi, Ziana Zain.

Menjadi pengacara bersama Elly Mazlein menerusi program Lagu Cinta Kita musim kedua yang bersiaran di TV3 malam tadi, Azwan awalnya dilihat sebak apabila mahu memberikan komen selepas ditanya Elly mengenai hal tersebut.

Dalam nada penuh em0si, Azwan mengakui sudah mengenali rakan artisnya itu sejak sekian lama.

“Ziana… saya kenal lama. Betul Ziana cakap tu, jangan judge kita. Jadi saya menghormati Ziana sebagai kawan begitu lama.

“Saya minta maaf pada Pak Zain, Cik Robiah… Lama saya tak jumpa,” ded4h Azwan, 54, yang sinonim dengan sapaan Diva AA.

Sementara itu, Ziana yang dijemput sebagai tetamu undangan dalam program realiti berkenaan memaklumkan, orang lain tidak kenal akan sikap rakannya itu.

“Orang kalau tak kenal diknon (panggilan manja buat Azwan), mereka tak kenal. Walaupun orang g0sipkan saya dengan diknon macam-macam tetapi hubungan saya dengan dia, sahabat.

“Walaupun bertahun saya tak jumpa dia, saya selalu telefon dan bertanya khabar. Diknon sihat? Diknon buat apa? Sahabat dan kawan itu adalah dua pengertian yang berbeza. Kena faham itu,” balasnya.

Sedutan video tersebut lantas menjadi perbualan peminat yang sedia maklum mengenai keakraban dia f1gura terkenal itu.

Malah, Azwan sebelum ini pernah dikatakan menaruh perasaan terhadap penyanyi lagu Menadah Ger1mis itu ketika di awal pengl1batannya dalam seni.

Ikuti sedutan penuhnya di sini;

Antara komen peminat:

Hold the tear..

AZ dan ZZ sahabat sejati..

U go AA..

 

Sumber: MH

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

 

Be the first to comment on "“Minta maaf Pak Zain, Cik Robiah lama tak jumpa..”- Air Mata Diva AA Gugvr Semasa Disoal Tentang Ziana Zain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*