Info Tempatan Viral

(Video) Lelaki c4mpak cucu tiri dari tingkat 4, m4ut serta merta dipercayai cubaan r0gol

Kuala Lumpur: Kanak-kanak berusia empat tahun m4ut dipercayai dic4mpak dari tingkat empat apartment di Danau Kota, di sini, hari ini.

Ketua Jabatan Sias4tan Jen4yah Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner Nik Ros Azhan Nik Abd Hamid berkata, pihaknya menerima panggilan berhubung kejadian pada 8 pagi.

“Sias4tan mendapati, svspek warga Nigeria berusia 42 tahun cuba mer0gol salah seorang anak tirinya yang sedang tidur di ruang tamu namun cuba dih4lang oleh isteri dan anak-anak yang lain.

“Anak tiri m4ngsa berusia 19 hingga 29 tahun itu cuba mengh4lang suspek ber4ng dengan kejadian itu, svspek meng4muk dan memvkul serta menghent4k kesemua m4ngsa yang ada di dalam rumah berkenaan,” katanya.

Nik Ros Azhan berkata, isteri dan anak-anak cuba menyel4matkan diri dan keluar dari rumah untuk dapatkan b4ntuan jiran dan pengawal kesel4matan.

Tempat kejadian. Foto: Harian Metro

 

“Melihat m4ngsa menjer1t dan meminta t0long svspek kemudian meng4ngkat m4ngsa, membawanya ke tingkap luar bilik utama dan menc4mpak keluar hingga jatvh ke bawah.

“Svspek juga turut mel0mpat keluar melalui tingkap yang sama.

Difahamkan, svspek bertindak dalam keadaan b0gel.

“Svspek yang ced3ra tidak dapat mel4rikan diri dan dit4ngkap oleh pengawal kesel4matan dan orang awam sebelum diser4hkan kepada polis.

“Svspek dan m4ngsa dibawa ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk r4watan sebelum dit4han bagi membantu sias4tan mengikut S3ksyen 302 K4nun Kes3ksan,” katanya.

Bal1ng telefon sebelum c4mpak budak

“Saya lihat svspek membal1ng telefon pintar terlebih dahulu sebelum menc4mpak Adam yang berusia empat tahun dari kediamannya di tingkat empat,” kata Idayu Ismail, 24.

Idayu adalah s4ksi kejadian yang turut sama membantu menyel4matkan seorang wanita yang juga ibu tiri daripada dipvkul svspek.

Menceritakan kejadian, Idayu berkata, pada 7.40 pagi, dia terdengar bunyi b1sing dari tingkat atas kediamannya itu.

“Namun selepas itu saya melihat jiran saya menar1k ibunya dalam keadaan berlvmuran d4rah dan dalam keadaan berb0gel di tangga hadapan rumah saya.

“Saya dan keluarga menyel4matkan wanita itu namun tidak lama kemudian saya melihat svspek yang juga dalam keadaan b0gel membal1ng telefon pintar dari tingkat atas,” katanya ketika ditemui di l0kasi kejadian, di sini, hari ini.

Menurutnya, suspek kemudian menc4mpak kanak-kanak lelaki berusia empat tahun di bahagian bawah.

ANGGOTA polis membuat siasatan di lokasi kejadian. FOTO Hafidzul Hilmi Mohd NoorANGGOTA polis membuat si4satan di l0kasi kejadian. FOTO Hafidzul Hilmi Mohd Noor

Kanak-kanak itu memang kami kenali sebagai Adam. Keadaan pan1k saya kemudian menghubungi polis.

Katanya, sebelum kejadian tidak ada perkara an3h termasuk malam sebelum kejadian.

“Sebelum ini keluarga mereka tidak pernah berg4duh dan selalu turun ke bawah untuk berekreasi,” katanya.

 

Sumber: K! ONLINE, HMetro

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! MH Network

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *